💬
Logga in
Fuska.se
Tyvärr så hittades inte spelet =( Vi har därför skickat dig till första sidan.
Tyvärr så hittades inte spelet =( Vi har därför skickat dig till första sidan.

Senast Avklarade Spel?

808 svar · startad

Trådstartare #1

Vilket spel klarade du av senast? Ni behöver bara nämna ett spel, fast själv har jag kommit ihåg mina senaste avklarade spel, checka!

Klarade spel under 2005

Killzone, Dragonball budokai 3, Half-Life 2, Tekken 4, Oddworld Strangers Wrath, FIFA street, Pokémon Firered, Wario Ware Touched!, GTA San Andreas, Freedom Fighters, Pokémon Dash, Total Overdose, Super Smash Brothers Melee.

13 spel

Klarade spel under 2006

FIFA 06: Road To Fifa World Cup, Perfect Dark Zero, Call Of Duty 2, Pokémon Emerald, Hitman Blood Money, Yoshi Touch N Go, Saints Row, Gears Of War, Pokémon Mystery Dungeon Blue.

9 spel

Klarade spel under 2007

Rainbowsix Vegas, Lost Planet: Extreme Condition, Max Payne, Crackdown, Pokémon Ranger, Pokémon Pearl, Stranglehold, Halo 3, Bioshock, Half-Life 2, Crash Bandicoot: The Wrath Of Cortex, Red Steel

12 spel

Klarade spel under 2008

Half-Life 2: Epidosde One, Half Life 2: Episode Two, Ghost Squad, Pokémon Link, Pokémon Snap, Black, Yoshi's Story, Super Monkey Ball touch & roll, Grand Theft Auto IV, Pokémon Trading Card Game, Soul Calibur, Pokémon Mystery Dungeon Explorers Of Time, Braid, Saints Row 2, Left 4 Dead

GH 3 vad jag kommer på just nu, eller spiderman 2.

Fallout 3

Klarade spel år 2004

Comanche 4

Madagaskar

Superhjältarna

Spider-man 2

Klarade spel år 2005

Ultimate Spider-man

Narnia:Häxan och Lejonet

Klarade spel år 2006

Harry Potter och Fången från Azkaban

The Incredibles:Rise of the Underminer

Konungens återkomst

Harry Potter och Den Flammande bägaren

Slaget om Midgård

Klarade spel år 2007

The Fellowship of the Ring

Spider-man 3

Slaget om Midgård 2

Slaget om Midgård 2:Häxkungens tid

Klarade spel år 2008

Spider-man the movie

Harry Potter och Fenixorden

The Matrix:Path of Neo

Narnia:Prins Caspian

Klarade spel år 2009

Splinter Cell:Pandora Tomorrow

Senast ändrad:

Fallout 3 i guess. Det enda sp spelet jag spelat på länge :P.

Älgen, hur länge behövde du spela på Saints Row 2 för att klara ut det?

Iaf: Klarade ut 08: GTA IV, BF: Bad Company. Säkert något annat spel också ;P Som jag inte kommer ihåg...

2008, eftersom mitt minne sviktar längre bak än så:

Mass Effect, Call of Duty 3 (veteran :P), The Orange Box, Guitar Hero 3, GTA IV,

Assassin's Creed, Call of Duty 4 (veteran igen :>), Hitman: Blood Money, Stranglehold,

Guitar Hero 2, Lost Odyssey, Fable 2, Tomb Raider: Anniversary, Viva Piñata (klarat?),

Fallout 3, Lego Batman, Guitar Hero: Aerosmith, Mirror's Edge och Dead Space. Alla de till 360.

Ärligt talat, what the eff. Jo just det, Braid, Duke Nukem 3D, Worms och det där gratis Doritos-spelet (Dash of Destruction) från Live Arcade också.

Sen var det två spel till DS, FFXII: Revenant Wings och Castlevania: Portait of Ruin, till råga på det.

cod 4 och 5 :P

Jag har varit väldigt seg på att klara ut spel under 2008, men:

Avklarade spel Q4 2008: Fallout 3, S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl, Portal, Fable 2.

sista spelet jag klarade var Super Smash Bros Brawl

08:GH3, BF:bad company, Gta iv, Db z bt3 och Fifa street 3 säkert mer men kmr bara ihåg dom

09:Pokemon Battle revolution

Fallout 3

2008

SSX Tricky, Guitar Hero III; Legends of Rock, Guitar Hero World Tour, Harry Potter och fången från Azkaban, Harry Potter och den flammande bägaren, Need for speed Underground, The Sims; Bustin' Out(lol :'D), Rollercoaster Tycoon, Pokémon Sapphire, Pokémon LeafGreen.

10 stycken bara.

2009

Formula 1 2001.

Trådstartare #14
↗ till inlägget

Älgen, hur länge behövde du spela på Saints Row 2 för att klara ut det?

Iaf: Klarade ut 08: GTA IV, BF: Bad Company. Säkert något annat spel också ;P Som jag inte kommer ihåg...

Hmm bra fråga.

Hörredu, jag ska kolla upp det.

Älgen återkommer.

Letade upp COD 1 under julovet som jag varvade för sjuttioelfte gången.

4 Jan 2009

mirror's edge

Silent Hill: Origins.

Klarat det tre gånger, hälften av mina spel är ouppklarade. Z_Z

Tony Hawks American Wasteland på svårighetsgrad Sick

kommer bara ihåg gta 4 och left 4 dead detta år sen tror jag jag klarade slager om midgård typ 06, sen är det svart.

just det ja alla Halo spelen med.

Senast ändrad:

Trådstartare #20
↗ till inlägget

mirror's edge

Intryck, spelupplevelser, värt sina pengar?

Har spelet själv men har fortfarande inte haft tid att spela. Eller jo tid har jag men har en del annat att spela.

:)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in