Snorlax13 Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Det går inte att spara på mitt indiana jones. I manualen står det att man kan spara efter varje kapitel men det funkar inte. Hjälp mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Sparar du men du kan inte spara/ladda eller hittar du bara inte sparningsfunktionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskspelarn Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 jo, man kan spara efter varje kapitel, jag har spelet själv. det kan vara bug också, för det spelet du har har jag också, och det är aas-buggigt. du ska gå in på start sen quit sen yes . för det går i allafal för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax13 Skrivet 16 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Det funkar nu men tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.