Gäst Mîhker Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag tror jag vet vad det är, hade EXAKT samma problem med min laptop. Det är överhettning, som orsakas av smuts/damm inne i datorn, jag damsög datorn och så fungerade det finfint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Testa att rensa lite på damm? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag tror jag vet vad det är, hade EXAKT samma problem med min laptop. Det är överhettning, som orsakas av smuts/damm inne i datorn, jag damsög datorn och så fungerade det finfint.Jag har nu damsugit den, men jag tror inte att det är överhettning. Har tillochmed tagit av skalet, eller typ utsidan på chassit. Och det var heller inte så mkt dam i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.