giso Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 (redigerat) Hjälp vi har fastnat i Huggtands ruiner när vi spelar Spyro the dawn of dragon. Vi ska öppna stadsportarna utifrån med hjälp av fyra drakstatyer. Vi har fixat en och lokaliserat nästa röda kristall men kommer inte åt den. Vi har också ett grönt monster som vi gissar att vi ska besegra men ingenting biter på honom. Bakom honom finns en virvel som leder till den röda kristallen vi hittat. Vad gör vi? Inget kul när spelet är så här svårt. Tack på förhand. Redigerat 7 Januari 2009 av giso Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aleexx89 Skrivet 10 November 2011 Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 Jag har fastnat där också :( jag vet inte hur man ska göra för att komma fram till platsen där man ska lägga något sorts klot som en av drakarna bär på :(! Det går ju inte att flyga med dom :( :( .. Hur ska man göra :((?? Inget kul när man fastnat totalt och inte får någon hjälp :/.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minnap Skrivet 29 April 2012 Rapport Dela Skrivet 29 April 2012 oroa er inte jag vet hur man gör :D Om du inte kan besegra det gröna monstret så ska du stå vid det lila vattenfallet, där kommer monstret inte åt dig och där använder du då cynders gift. du som inte kunde flyga över med vikterna, om du kan se några konstiga små gaffel liknande saker så ska du använda cynders frukta för att få dem att snurra men två stycken måste snurra samtidigt, när två stycken snurrar så kommer det fram en liten bro och då kanse du lyckas komma över med vikten lite lättare men skynda dig för när sakerna slutar snurra dras bron in igen. har faktiskt klarat av hela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkes0d Skrivet 22 November 2013 Rapport Dela Skrivet 22 November 2013 eller kollar man på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.