t00ncheat Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Hej det är så att jag har en bärbar dator med en minnes kort läsare 5 in 1 card reader står det på den. Men hur ska man göra det är ju bara ett hål där? Jag har provat att stoppa in minnes kortet men inget hände. Behöver man nått annat som man sätter in där eller hur äre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Nope, det funkar med de fem vanligaste korten så som SD, Sony memstick Duo osv. Din pappas var väl ett av fel sort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 4 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 (redigerat) hur gör man då stoppar man bara in kortet i hålet där eller? Det känns inte riktigt som att det passar där för det ligger så löst? Nån som vet hur man ska göra? Redigerat 5 Januari 2009 av t00ncheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Du stoppar bara in kortet, ligger det löst eller passar inte så är inte kortet kompatibelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Men hur vet jag att det är kompatbelt? Lägger upp en bild som visar hur den ser ut Här är en bild ska man bara lägga in kortet där eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 SD kort, Memorystick, memorystick pro, mmg (vet ej vad det är) och xD-kort (olympus) funkar. Och ja det är bara att trycka in dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Brukar man inte ha nån sorts grej som man först stoppa minnes kortet i, och sen stoppar inte det där i datorn? Det brukar ju vara så. tex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Det måste man inte alls ha, det är bara om man inte har den sortens kortläsare man använder det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Det måste man inte alls ha, det är bara om man inte har den sortens kortläsare man använder det. Det är inte alls så. den saken gör så att den passar in i läsaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 (redigerat) Det är en så kallad adapder och dom är vanligast till små minneskort, till exempel har jag en där jag stoppar in ett microSD i ett SD kort. En sån här för att vara exakt: http://glumech.com/images/MicroSD.jpg Redigerat 5 Januari 2009 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Det är en så kallad adapder och dom är vanligast till små minneskort, till exempel har jag en där jag stoppar in ett microSD i ett SD kort. En sån här för att vara exakt: http://glumech.com/images/MicroSD.jpg Finns adapter till större minnes kort med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Sant, men vanligast till små. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.