Hoppa till innehåll

Super Mario 64


zizer
 Dela

Rekommendera inlägg

Dem kan finnas lite överallt, har du alla spelkaraktärer så byt gubbar och se om du hittar nåra..

Sök i källaren där brukar det finnas, det kan finnas i trädgråden, oftast med Yoshi..

Sök på överväningen och i rummet där det bara är vatten , du ska upp för en trappa vid entren så kommer du dit.

 

När du har alla kaninerna så ger dem dig en nyckel, gå till dedt rummet där man byter karaktärer och gå till rummet det varken står W,L eller M.

 

Har du kommit upp på taket?

Redigerat av Doglovers
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns ett litet fusk om du vill få alla glittrande kaninerna! Var yoshi och gå ut till trädgården. Då ser du att det står fyra kaniner på andra sidan bron. Om alla är vanliga ska du gå in igen, men om en är glittrig så ska du ta den. Sen är det bara att gå in och ut igen och se om det kommer en till. Så fick jag alla :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns ett litet fusk om du vill få alla glittrande kaninerna! Var yoshi och gå ut till trädgården. Då ser du att det står fyra kaniner på andra sidan bron. Om alla är vanliga ska du gå in igen, men om en är glittrig så ska du ta den. Sen är det bara att gå in och ut igen och se om det kommer en till. Så fick jag alla :P

 

Jag med :)

Jag fick 3 på en gång en gång :P

 

nej int taket, jag är inte så långt än men tack!!

Här finns en glitch-guide jag har skrivit, vars första glitch är ett trick att komma upp på taket med Mario eller Luigi utan 150 stjärnor ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...