WishCookie Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Skrivet 4 Januari 2009 Hej jag undrar när man avslutar Jinyoung Questen. JAg har hittat dockan och gjort allt det andra. Men kommer man kunna hitta Mammans dotter? Eftersom att jag inte vet vad jag ska göra nu. JAg har överlämnat dockan och allt. Saker jag har gjort. 1. Tagit questen. 2. Dödat 10 Small Mia. 3. Typ Överlämnat nån bok till porogo. 4. Överlämnat något annat som han gav mig och sa att jag överlämna de till han igen. 5. Överlämnat den gamla dockan 6. Dödat 7 Mia Dödat 7 Captain mia och hittat 22 st Mia report. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Please help. Gör questen med min andra gubbe som är i lvl 24 nu. Citera
Gäst feeik Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Skrivet 4 Januari 2009 flyff-wiki.gpotato.com där finns allt du behöver veta, bara klicka dig in på quests xD Citera
WishCookie Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2009 Huh tack :) Kanske kommer att hitta infomationen tillslut. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.