jossanftw Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Skrivet 4 Januari 2009 När jag spelar gta iv, så hackar det hela tiden trots att datorn klarar av kraven enligt yougamers test. Datorn jag har är en laptop, acer 6920G windows vista sp1, 32-bit. Processor Intel® Core Duo CPU, T5750 @ 2.00GHz 2.00GHz. RAM: 4,00 GB videocard: NVIDIA GeForce 9500M GS Vad är det som är felet? Och när jag spelar online så går det bara att spela några sekunder sen kommer det upp typ "disconected because your computer is running too slow" Är det internetuppkopplingen det är fel på, det är mobilt bredband? Har nån något tips på vad jag kan göra?
shoobree Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Skrivet 4 Januari 2009 Ändra grafik inställningarna i spelet.
jossanftw Skrivet 4 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2009 Ändra grafik inställningarna i spelet. Jag har gjort det, men det hjälper inte, även om man har på sämsta så hackar det.
shoobree Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Skrivet 4 Januari 2009 Hmm, ta och installera dom senaste drivrutinerna till ditt grafikkort.
jossanftw Skrivet 4 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2009 (redigerat) Hmm, ta och installera dom senaste drivrutinerna till ditt grafikkort. ...ehe.... hur gör man det? xD eller jaha, jo men det har jag gjort, installationen gick bra men sen kommer det upp en ruta "The NVIDIA Setup program could not locate any drivers that are compatible with your current hardware. Setup will now exit" Redigerat 4 Januari 2009 av jossanftw
shoobree Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Skrivet 5 Januari 2009 Googlade upp för dig lite.. Ta och testa installera den här drivrutinen. Annars vet jag inte vad du ska göra :S http://rapidshare.com/files/125872805/Nvid...GS_Vistax32.zip
Filosofen Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Skrivet 12 Januari 2009 Det är inte fel på din dator och dess komponenter, det är fel i PC-versionen av spelet. De kommer nog skicka ut en patch som fixar en massa fel inom snar framtid..
Rekommendera inlägg