christian9710 Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 vet någon hur man klarar bossen på banan citygate. när jag skadar honom förlorar han inget liv så kan någon som har vunnit den bossen säga hur de dödade han. snälla hjälp mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Det är den där blåa stenbossen väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
christian9710 Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 ja, har du dödat han? ifall du har gjort det säg hur du gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Det du ska göra är att slå på honom så han knuffas utför kanten. Då börjar en liten duel mellan honom och dig där du ska trycka hypersnabbt på fyrkant. Jag har inte lyckats döda honom, klickar för segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
christian9710 Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 jag också det e omöjligt att knuffa ner honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dagoli Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 min äldre bror har klarat den men inte jag ännu.det är för pip super svårt. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.