Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej hej, har klarat spelet ungefär 6 gånger men har glömt hur man kommer igenom grottan innan F4. nån som kan ta en bild på grottan från serebii sen på paint visa hur man går? Tack i förhand :student:

Skrivet

Okej hade för mig att dom hette så xd om man kallar dom ''ligan'' förstår du då? o,o 4 stycken mästare som man möter när man klarat alla gym

Skrivet

Tyvärr så hittar jag inga bilder jag kan kopiera och göra om i paint. jag kan försöka förklara med hjälp av kartan på serebii.

Gå rakt fram tills du krockar med en vägg, gå upp för trappan och följ "vägen" till en stege.

Nu är du i ett mörkt rum, gå ett steg åt höger och sedan neråt. När du krockar i en sten så svänger du vänster och knuffar den stenen ett steg. Gå ner och sedan höger och knuffa bort den stenen. Du ska upp för den närmaste trappan, använd Rock Smash på den trasiga stenen som ligger i vägen. Följ vägen till stegen längst ner.

Ta dig upp för vattenfallet och sedan ner på andra sidan och gå upp för stegen mellan vattenfallen.

Hoppa INTE ner för kanten, gå upp för stegen som är nedanför den du kom upp för.

Följ "vägen" till utgången.

• Skapa ny...