Karamba Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 (redigerat) blir ju bara 50kr nästan. Inte värt det. Eller kanske.Varför är det inte värt det? Så j*vla massa jobbigare att betala extra för att behöva gå till affären/köpa kod online, gå in på wow-europe.com, knappa in koden och sen spela ist. för att bara trycka in några kreditkorts siffror och så är det klart Redigerat 5 Januari 2009 av Karamba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Jag tror nog det första World Of Warcraft kostar 149 :-. Sedan kostar de senaste WoW omkring 300 kronor. Skulle gissa på 25 :-. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Jag tror nog det första World Of Warcraft kostar 149 :-. Sedan kostar de senaste WoW omkring 300 kronor. Skulle gissa på 25 :-. Och som vanligt så har Member inte läst igenom hela texten. Frågan handlade om gamecard och inte spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 110; var billigaste, som jag hitta http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=42227 LOOL! World of warcraft e mycket billigare än ett gamecard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg