Sidney Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) Hej! Jag och 10-15 personer till har pratat om en R2 klan och nu fått igång den. Efter ett par omröstningar kom vi fram till att namnet blev The Reactor Army [TRA]. Ledare blev en kille med PSN namnet Beast_Of_Sparta och co'ledare blev en killa vid PSN namnet Cerbos. Själva klanen gjordes i spelet igår kväll, så jag tror inte alla har hunnit joina än. Vi har inga direkta krav på vilken level man ska vara osv. De som är för oseriösa kommer bli kickade. Ifall ni har lust att joina skriver ni bara det här med erat PSN namn så ber jag klan ledaren skicka en inbjudan till er. Ni kan även ställa frågor här om det är någonting oklart. Titta gärna in här, det är där vi pratar om klanen osv. Heter Ric där. Redigerat 6 Januari 2009 av Sidney Citera
ThaNooB Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Skrivet 6 Januari 2009 Jag heter ThaNooB och har apply-at. Jag gjorde det igår när jag fick det. Citera
Sidney Skrivet 6 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2009 Okej. Då ska jag be våran ledare att bjuda in dig. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.