fubbis Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Jag har hört att Platinum ska komma ut i mars i USA men när kommer de ut i sverige som tidigast? Jag frågade de på game stop/EB games och de sa att de skulle komma ut i slutet av januari/början på februari men är de nån som vet riktigt när? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 GameStop har inte rätt, det är jag säker på. Det är ganska oklart när Platinum kommer, men vi får det nog under 2009. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Asså jag gissar att det kommer ut i juni-juli typ :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 (redigerat) Det har kommit ut i Japan och ska släppas i USA 22 mars. Står inte europeiska datum/svenska än. (Information tagen från Wikipedia, kan vara felaktig) Redigerat 9 Januari 2009 av Payback Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg