Hoppa till innehåll

Spyro Dawn Of The Dragon Hjälp Hjälp!


cynder
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej Hej,

 

jag spelar Spyro: Dawn of the dragon och håller på att öppna portarna till Huggtands ruiner och därmed väcka drakstatyerna. Problemet är bara att jag inte lyckas väcka den sista, är inne på det där stället dit man förs av strömvinden men vet inte hur jag ska komma åt nyckeln. Jag ser en skap bakom en blå/lila port/dörr, är det den jag måste åt? Hur öppnar man dörren? Den har typ en elak mun på sig :angry:

 

TACK FÖR SVAR, BEHÖVS NU :D :D :thanks:

 

har fastnat jätte mycket.. hjälp mig!! snälla, hjälP!"!!

 

hjälp...

Redigerat av cynder
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Du har kanske klarat det redan. Men du ska använda Cynders "skugga" så hon kan gå in och dra i spaken. Då faller det ner en vägg med en halv drakstaty på. Den ska du dra åt vänster efter att ha elektrifierat strömbrytaren på väggen under max tid. Men jag hittar inte den tredje kristallen. Har dragit flotten över avgrunden och tänt alla fyra eldarna på stenhjulet på väggen men var är den tredje? Snälla hjälp mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...

Jag skriver säkert på fel plats, men jag skulle vilja ha hjälp också :(! Jag spelar också "dawn of the dragon" och jag är på det som heter "Golumnattacken" eller något sånt?? Jag har verkligen fastnat där och kommer ingen vart, då jag bara dör hela tiden :angry:... Någon som kanske har ett tips om att komma lättare "förbi" eller som gör att det går fortare att döda det stora odjuret? Vill ju fortsätta spela man jag kommer omöjligt förbi denna best :angry: !

 

Tack på förhand <3!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 7 månader senare...

Jag skriver säkert på fel plats, men jag skulle vilja ha hjälp också :(! Jag spelar också "dawn of the dragon" och jag är på det som heter "Golumnattacken" eller något sånt?? Jag har verkligen fastnat där och kommer ingen vart, då jag bara dör hela tiden :angry:... Någon som kanske har ett tips om att komma lättare "förbi" eller som gör att det går fortare att döda det stora odjuret? Vill ju fortsätta spela man jag kommer omöjligt förbi denna best :angry: !

 

Tack på förhand <3!!

Det är inte så svårt som duet ser ut men attackera på monstrets hand när han slår

till och sen far du upp till huvudet och klickar på ''hoppknappen, knappen som man slåss med (flera gånger), hoppknapp,

hoppknapp, hoppknapp och slå den på huvudet. När handen är nere så kan du använda cynders gift, det är

effektivt!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...