Krle Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Skrivet 6 Januari 2009 Hej Ja formaterade datan för typ några dagar och så har jag installerat *WoW altså den första som man ska köpa Sen när ja ska installera tbc så går allting bra tills cd 4 där står det typ att det är nån problem eller nåt sånt Så ja kan inte gå vidare utan måste installera igen och det händer så där igen... Någon som kan hjälpa mig orkar bara inte ladda ner från internet det går skiiiit segt.
LMFAO Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Skrivet 6 Januari 2009 Hej Ja formaterade datan för typ några dagar och så har jag installerat *WoW altså den första som man ska köpa Sen när ja ska installera tbc så går allting bra tills cd 4 där står det typ att det är nån problem eller nåt sånt Så ja kan inte gå vidare utan måste installera igen och det händer så där igen... Någon som kan hjälpa mig orkar bara inte ladda ner från internet det går skiiiit segt. om skivorna inte funkar, så måste du nog låna skivor av en kompis eller ladda ner från blizzards hemsida. du kan ju göra som min syster och smeta in tandkräm på skivan annars
Krle Skrivet 6 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2009 så vadå funkar skivan då :lol: :lol: eller ?
Teozac Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Skrivet 6 Januari 2009 tandkräm är bra för tänderna, inte för WoW :lol:
LMFAO Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Skrivet 6 Januari 2009 så vadå funkar skivan då :lol: :lol: eller ? funka en gång på gta 4 tror jag.. funka ett tag i alla fall. tror hon smeta tandkräm, torka av, smeta och torka av igen. vem vet
Krle Skrivet 6 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2009 hehehe tänker inte försöka med sånt :P:P:P hellre installera från internet endå om det tar så långt tid :) :rolleyes: :)
Rekommendera inlägg