Gäst Glassgubben Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Skrivet 6 Januari 2009 Hej jag har rockband och när jag och mina kompisar ska köra multiplyer så stårdet bara connect control där micken ska vara, micken sitter i och allt ska vara ok men det funkar inte, vad ska jag göra?
Rememberme Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Skrivet 6 Januari 2009 du måste ha en handkontroll igång för att styra allt med
Gäst Glassgubben Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Skrivet 7 Januari 2009 Jo det vet jag. Men när jag köpte rockband så fungerade micken, men nu 1 vecka senare så har micken slutat fungera och det är inte bara micken utan ibland måste jag starta om mitt xbox 360 för den hittar inte mina andra instrument. Har testat med alla usb anslutningar men ingen verkar fungera för micken.
Rememberme Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Skrivet 9 Januari 2009 Jo det vet jag. Men när jag köpte rockband så fungerade micken, men nu 1 vecka senare så har micken slutat fungera och det är inte bara micken utan ibland måste jag starta om mitt xbox 360 för den hittar inte mina andra instrument. Har testat med alla usb anslutningar men ingen verkar fungera för micken.okej, då vet jag faktist inte. Är de bara rockband instrumenten som inte funkar eller funkar inte vanliga kontrollerna heller ? om de bara är RB instrumenten så kanske du får byta instrumenten.
Gäst Glassgubben Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Skrivet 10 Januari 2009 Mm jag ska åka till elgiganten och fråga dom.
Rememberme Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Skrivet 10 Januari 2009 Mm jag ska åka till elgiganten och fråga dom.Jo det är nog de du måste göra. har du öppet köp så kan du ju lämna tillbak och köpa nya
Rekommendera inlägg