ullbergan Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 jag har tohast ?.?.? (ellr vad det heter ) det e ett brän pogramoch när jag ska bräna låtar från datan får jag dom till något komstit format som man inte kan spela på någon data eller cdspelare hur får jag så det blir mp3? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 jag har toast men våran brännare funkar inte med mac Os x av nån anledning. men kolla på hjälpmenyn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Vi har en brännare men inget ljud på datorn. Men vi har en dator men den har internet men det är baar att stopa in en skiva med musik så kommer låtarna! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 jag har tohast ?.?.? (ellr vad det heter ) det e ett brän pogramoch när jag ska bräna låtar från datan får jag dom till något komstit format som man inte kan spela på någon data eller cdspelare hur får jag så det blir mp3? In Swedish, please. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 menar du att du vill konvertera wma-filer till mp3 ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 8 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 ja men jag har typ aaff3 filer eller vad det heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg