simpson4ever Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 I den här trden ska vi skrivaom vårt Masterleague i pes 5 till 2009 Tex så här Spel:Vilket spe du kör tex. pes 2009 Lag:Skriv vilket lag du kör med. Cuper:Skrv vilka cuper du har vunnit Bästa spelare:Den som är din bästa spelare Målskytt:Skriv den Spelaren Som skjuter mest mål i ditt lag Tranfer:Vilka spelare du har köp och sålt Övrigt:Skriv vad du vill här typ hur din sista match slutade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Spel: Har spelat och haft Pes 5-2009. Har även haft Pes 2 och 3. Just nu har jag bara Pes09 till Ps3. Lag: I ML blir det oftast med Hammarby. Någon enstaka gång har det blivit med Celtic, Liverpool eller Fiorentina. Cuper: Har inte kört Pes09 mycket alls, har alldeles förmånga nya spel. Men på de äldre Pes har jag vunnit allt som går att vinna. Bästa spelare: Oj, räknar upp ett par riktigt bra spelare. Gignac, Bendter (han unga killen i Arsenal), Akinfeev, Pasqual, Montolivo, E. Johansson. Det är de jag kommer på nu. Målskytt: Mest mål någonsin...Blir väl Bendter tror jag. Transfer: Väldigt många. Övrigt: Vilken svårighetsgrad kör du på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simpson4ever Skrivet 7 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Nej jag kanske förklarade fel fast jag menar som den där tråden om fifa 07 transfermarknad fast vi ska skriva vilka som är våra skyttekungar och mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg