Jack93 Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Hej, jag känner att jag gjort reklam för många gånger här på fuska för mina ot-servrar, så tacktack :D Dem jag har lagt upp har varit alldeles för oseriösa och var inte igång mer än ett par dagar. Men det känns som det verkligen går bra nu. Den här servern som jag har på nu har varit igång i ungefär en vecka 24/7 utan lag. Ända problemet är att det är för lite spelare ;) Jag har precis uppdaterat servern idag också, med lite nya hunting places, quests o fixat lite. Servern är helt buggfri och det längsta jag hade den uppe i (jag startade om den för att uppdatera då) var ungefär 52h. Om ni har ändrat reglerna sen jag var här senast och man inte får snacka ot eller liknande så lås tråden tack. :P ------------------------------------------------------------ .:Information:. - IP: azora.no-ip.org - Port: 7171 - Client: 8.0 - Uptime: 24/7 (99%) Dedikerad host dator! ------------------------------------------------------------ .:Mer Information:. EXP: 50x Skills: 30x Mana: 20x Loot: 10x Sorceres och Druids gör runor med 100 charges Ammunitionen försvinner inte Hus i level 30 PvP i level 30 Omgjord Rookgaard map Annihilator Mana Rune Training Monks Balancerade Vocations Många spawns Egna NPCs Egna Quests Egna Spells Och mycket, mycket mer! ------------------------------------------------------------ Vår idé är Rookgaard precis som vilken stad som helst, fast i Main. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guthan Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Hallå, när jag försökte göra en account så blir det hela tiden invalid account number eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jack93 Skrivet 7 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Hur har du gjort då? Det ska vara en kombination av 6-8 siffror. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg