Tortilla Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Jag har fel på mitt sikte i cs 1.6 när man skuter så kommer skotten ovanför siktet. Man har ju ett kryss sikte så här + men när ja skuter så kommer inte skotten innanför själva siktet utan alla skott man kommer ovanför i toppen av de :( . Jag har Windows Vista men har inte haft det här felet förrut när jag spelat de bara kom när ja spela på en server bara sådär :( Tack för svar :) Jag hoppas att ni kan hjälpa mig snabbt för jag vill kunn spela normalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 visa printscreen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Recoil? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 har 4a bilder till som man också ser på hur siktet är dåligt! de_rats2k40001.bmp de_rats2k40002.bmp de_rats2k40003.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 har 4a bilder till som man också ser på hur siktet är dåligt!Gör dom till JPEG annars måste man ladda ner och nästan ingen spenderar tid på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 (redigerat) Behövs inte ladda ned för att se bilderna, inte om man kör firefox i alla fall. Men i alla fall OT: Seriöst, kör du med "1280px × 720px"? Om du gör det så är det nog inte konstigt varför det ser konstigt ut ingame :P Redigerat 8 Januari 2009 av Desajn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 9 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 jo, men det går inte att ändra till opengl :( har bara på soft :( o de e inge kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Ser ut som vanlig rekyl bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 9 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 asså va äre här för sk*it!? Jag frågar efter hjälp och när man väl gör de löser det sig efter max 2 dagar :( tror inte att jag behöver ha hjälp med nå mer... :/ blir sur :@ :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg