shoobree Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Hej! Tänkte ta upp 360n till mitt rum och burken är också här i mitt rum.. Har inte routern här närheten av mitt rum så jag tänkte fråga om det går att fixa en nätverkskabel till datorn från 360n så jag kan ansluta mig till Live? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Hej! Tänkte ta upp 360n till mitt rum och burken är också här i mitt rum.. Har inte routern här närheten av mitt rum så jag tänkte fråga om det går att fixa en nätverkskabel till datorn från 360n så jag kan ansluta mig till Live? inte säker, men om du har 2 internet portar på din dator och ställer in att datorn kan vara en internet punkt ska de gå. ett annat sätt är att ta bort kontakt saken i fram o koppla till en fördelare, som du sedan kopplar in 1 kabel till 360 o 1 till datorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 om du har trådlöst till din dator kan det nog gå, såg en film som visade att man kan dra nätverkskabeln mellan datorn och 360:t och på så sätt få live. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 (redigerat) Ja, jag har trådlöst nätverk och har bara 1 ethernet port. EDIT: Hörde från polarn att man ska använda korsad nätverkskabel. Redigerat 8 Januari 2009 av XzamX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Ja, med korsad nätverkskabel ska det gå om din dator ansluter trådlöst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 9 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Hur ser en korsad nätverks kabel ut? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Ingen igentligen synlig skillnad, du får gå efter namnet på produkten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 9 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 (redigerat) Okej, köper en imorrn 79 spänn 5 meter. Är det bara att koppla ihop varandra och connecta till live? Eller måste man också fixa en bridge? Redigerat 9 Januari 2009 av XzamX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskspelarn Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 tja du jag gillar inte din stil ex: idiot! sluta bumpa trådar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 tja du jag gillar inte din stil ex: idiot! sluta bumpa trådar.Vad har det med tråden att göra?lol hoppas du blir bannad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskspelarn Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 ha detsamma, du säger inte idiot! till mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 fuskaspelarn det är du som bumpar trådar ajuste var det inte du som är 6 år och går i idiot skola???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg