SoulOfDeath Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Nu är jag trött på Fuska.se och alla som anmärker hela tiden. Så nu vill jag veta hur man tar bort sin sida. Jag kanske kommer tillbax senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Anmärker gör man när någon gör fel och dylikt..varför ska du avregistrera dig? Strunta i att logga in istället? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Är du blind? Jag sa: inga onödiga kommentarer! jag vill bara veta hur man gör! ska det vara så svårt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TeQ Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Varför är du så arg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Är du blind? Jag sa: inga onödiga kommentarer! jag vill bara veta hur man gör! ska det vara så svårt? Nej det sa du inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 ... Om du inte vet så kan du vara tyst. Jag frågar till dom som har IQ större än sitt skonummer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Du är skitrolig att lyssna på xD, menmen.. vilken sida vill du ta bort? vilken host har du? sluta bygga upp den eller sälj den kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Du får skriva ett meddelande till Admin om du vill ta bort din användare. Btw, heter det inte sida utan användare, pl0x. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Vad f*n snackar du om? Jag vill ta bort denna sida på fuska.se! IQ=skonummer. Kolla ner? Ja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Nu är jag trött på Fuska.se och alla som anmärker hela tiden. Så nu vill jag veta hur man tar bort sin sida. Jag kanske kommer tillbax senare. Var i hela h*lvetet ser du "inga onödiga kommentarer" ditt dumma fån. Sen är det användare och inte sida som Member sa nyss. Du får be Admin radera den, skicka ett PM där du inte skriver som en dum åsna och skriver " TA INTE BORT ALLA ONÖDIGA KOMMENTARER NU111!2!11!1!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 (redigerat) Nu är jag trött på Fuska.se och alla som anmärker hela tiden. Så nu vill jag veta hur man tar bort sin sida. Jag kanske kommer tillbax senare. Var i hela h*lvetet ser du "inga onödiga kommentarer" ditt dumma fån. Sen är det användare och inte sida som Member sa nyss. Du får be Admin radera den, skicka ett PM där du inte skriver som en dum åsna och skriver " TA INTE BORT ALLA ONÖDIGA KOMMENTARER NU111!2!11!1!" Precis, sida på Fuska.se? Du vill alltså inte ta bort din användare utan din press? Haha, pl0x. Redigerat 8 Januari 2009 av Member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Asså va f*n vill du? Sluta var sån j*vla tönt. Jag tycker synd om dej. Det är inte lätt att ständigt vara så korkad. Du har f*n inget liv om du hela tiden sysslar med att anmärka på folk. Vem bryr sig om man har glömt att skriva en onödig j*vla idiotsak? Du gör mej illamående j*vla pucko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg