Hoppa till innehåll

Hur Tar Man Bort Sin Sida?


SoulOfDeath

Rekommendera inlägg

Gäst Mangekyoucake

Är du blind? Jag sa: inga onödiga kommentarer! jag vill bara veta hur man gör! ska det vara så svårt?

 

Nej det sa du inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mangekyoucake

Nu är jag trött på Fuska.se och alla som anmärker hela tiden. Så nu vill jag veta hur man tar bort sin sida. Jag kanske kommer tillbax senare.

Var i hela h*lvetet ser du "inga onödiga kommentarer" ditt dumma fån.

Sen är det användare och inte sida som Member sa nyss.

Du får be Admin radera den, skicka ett PM där du inte skriver som en dum åsna och skriver " TA INTE BORT ALLA ONÖDIGA KOMMENTARER NU111!2!11!1!"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Member

Nu är jag trött på Fuska.se och alla som anmärker hela tiden. Så nu vill jag veta hur man tar bort sin sida. Jag kanske kommer tillbax senare.

Var i hela h*lvetet ser du "inga onödiga kommentarer" ditt dumma fån.

Sen är det användare och inte sida som Member sa nyss.

Du får be Admin radera den, skicka ett PM där du inte skriver som en dum åsna och skriver " TA INTE BORT ALLA ONÖDIGA KOMMENTARER NU111!2!11!1!"

 

 

Precis, sida på Fuska.se? Du vill alltså inte ta bort din användare utan din press? Haha, pl0x.

Redigerat av Member
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså va f*n vill du? Sluta var sån j*vla tönt. Jag tycker synd om dej. Det är inte lätt att ständigt vara så korkad. Du har f*n inget liv om du hela tiden sysslar med att anmärka på folk.

 

Vem bryr sig om man har glömt att skriva en onödig j*vla idiotsak? Du gör mej illamående j*vla pucko

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...