Hoppa till innehåll

Hur Tar Man Bort Sin Sida?


SoulOfDeath

Rekommendera inlägg

Gäst Mangekyoucake

Jag tar det som en komplimang från sådana specialfall som dig.

 

Men för att ge dig ett svar, PM:a admin om att han ska ta bort din användare.

 

+ Du behöver inte använda storlek sju. Jag har i princip bara anmärkt på dig, och några folk under min tid här, man ger folk anmärkningar när dem gör FEL, jag gör det för att hjälpa dig, men du är väl en vrång typ antar jag då.

 

 

Sen har du fixat så du inte kommer in här själv, med dessa påhopp du gör.

 

Gz!

Redigerat av Mangekyoucake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

+ Du behöver inte använda storlek sju. Jag har i princip bara anmärkt på dig, och några folk under min tid här, man ger foplk anmärkningar när dem gör FEL, jag gör det för att hjälpa dig, men du är väl en vrång typ antar jag då.

 

 

 

 

*Det är inga påhopp. Allt jag säger är sant. På tal om sanning, så kan du inte stava. Vad är foplk?

 

*Fel ska stå med små bokstäver, det är inte början på en mening.

 

*Du hjälper mig inte när du beter dig sådär.

 

*Vrång är ett konstigt ord som inte många använder sig av, men du är ett specialfall.

 

* Jag skriver med vilken storlek jag vill. Det står inte i reglerna att jag inte får det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

+ Du behöver inte använda storlek sju. Jag har i princip bara anmärkt på dig, och några folk under min tid här, man ger foplk anmärkningar när dem gör FEL, jag gör det för att hjälpa dig, men du är väl en vrång typ antar jag då.

 

 

 

 

*Det är inga påhopp. Allt jag säger är sant. På tal om sanning, så kan du inte stava. Vad är foplk?

 

*Fel ska stå med små bokstäver, det är inte början på en mening.

 

*Du hjälper mig inte när du beter dig sådär.

 

*Vrång är ett konstigt ord som inte många använder sig av, men du är ett specialfall.

 

* Jag skriver med vilken storlek jag vill. Det står inte i reglerna att jag inte får det.

 

Vad bråkar ni om?

Om du vill ta bort din användare, skicka ett personligt medelande till admin om att han ska ta bort den.

Vill du att denna tråd ska tas bort eller låsas så anmäler du ditt inlägg och ber om att den ska bli låst.

Sen vilket av dessa du kallar för "sida" är i dagsläget svårt att avgöra då du inte formulerar dig så att andra kan förstå vad du försöker säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mangekyoucake
+ Du behöver inte använda storlek sju. Jag har i princip bara anmärkt på dig, och några folk under min tid här, man ger foplk anmärkningar när dem gör FEL, jag gör det för att hjälpa dig, men du är väl en vrång typ antar jag då.

 

 

 

 

*Det är inga påhopp. Allt jag säger är sant. På tal om sanning, så kan du inte stava. Vad är foplk?

Det går snabbt på tangentbordet vet du.

*Fel ska stå med små bokstäver, det är inte början på en mening.

Jag betonade ordet, kallas det.

*Du hjälper mig inte när du beter dig sådär.

Du gör ingen förstående med ditt osammanhängande skrivande.

*Vrång är ett konstigt ord som inte många använder sig av, men du är ett specialfall.

Vrång använder många sig av, du vet säkert inte innebörden av det ordet, I guess.

* Jag skriver med vilken storlek jag vill. Det står inte i reglerna att jag inte får det.

Ja, men ändå väldigt onödigt. Det var mitt med, men jag ville bara försäkra mig om att du kunde se att du missade "inga onödiga kommentarer".

Sen gör alla fel.

 

 

Sen har du fått svar på hur du skall göra, inget svårt med det.

Redigerat av Mangekyoucake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag menar min användare. Du är iallafall en resonlig person som inte börjar med påhopp.

 

 

hmm...Admin svarar inte....Jag skickade ett PM för typ 10 min sen.

 

 

Han måste vara online först också innan han kan se det :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill du avregistrera dig från sidan får du skicka ett PM till Admin. Och säga att du vill avregistrera dig.

Dock om du gör detta kommer du bli IP-bannad från sida på obestämd tid, vilket gör att du inte kommer kunna komma in på sidan.

 

Låser med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...