Gäst caru Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Jo, det går Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
genji Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Nej ja ska inte köpa det..... (för dålig dator) <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SyntaxError Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Nej ja ska inte köpa det..... (för dålig dator) <_< Samma Här Men Jag Ska Fixa Den Å Sen Så Ska Jag Spara Till Sims 3 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jo3l Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Självklart ska jag köpa! men jag tror det släpps den 4 Juni Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Ska köpa det om jag har råd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Självklart ska jag köpa! men jag tror det släpps den 4 JuniNej, det släpps imorn/övermorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 (redigerat) Självklart ska jag köpa! men jag tror det släpps den 4 JuniNej, det släpps imorn/övermorn Det stod igår att det släpps 4 juni EDIT:Här står det Redigerat 18 Februari 2009 av GumPirate Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Vart? Är det försenat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IsakPoppins Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 (redigerat) Ska ni köpa The Sims 3? Ser rätt kul ut tycker jag. Vet nån när det kommer till Sverige? Till Amerika kommer det 20 Februari iallafall. Lite Trailers: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Ja det ska jag nog. Sims 3 kommer ut den 19/2 här i Sverige Jag jag ska nog köpa The Sims 3, det kommer ut den 19 februari här i sverige och kostar 499kr. Ja, jag ska ABSOLUT köpa det!! Förresten så kommer det inte till Sverige förrän i Juni :angry: Redigerat 12 Mars 2009 av IsakPoppins Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PlayMaster Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 det kommer inte i februari utan i juni tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Den har blivit försenad och kommer ut 4 juni till Sverige. Btw så har jag bokat collectors edition. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg