cherri Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Vet nån av er hur man laddar ner med vista? När jag hade windows gick det galant, allt funkade och man kunde trycka "extract here" och ikonerna var böcker, men nu när jag laddar ner på min nya dator så blir det inte böckikoner och man kan inte högerklicka på "extract here", nu blir det nåt helt annat konstigt! Jag får panik uhu. Jag vet inte vad som är fel, behöver jag nåt program eller vadå? Hjäääälp! PS. Jag laddar ner från www.modthesims2.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 (redigerat) WinRAR kan va bra att ha vid såna filer ;) Sök det på Google, WinRAR alltså. Redigerat 9 Januari 2009 av caru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Furia Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 (redigerat) Skaffa alZIP istället, så mycket lättare :) Ps. Har också Vista, det funkar lite sådär... Dock inga problem med att ladda ner, utan när man spelar. Men så uppfyller ju inte min dator systemkraven :P Redigerat 28 Januari 2009 av Furia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Var det böcker förut så är det därför du hade winrar, ladda ner winrar igen så är det precis som förr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
goteborgsflik Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 winrar ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg