Rosenberg Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Man spelar ju spel med bronspoäng, och silverpoäng kan man inte göra något med än, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 man spelar med brons och köper saker med guld men admin kan du fixa satt man kan göra nått med silver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 ja annars är det ingen ide att ha silver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 han har kanske satsat mycket på tärning kolla först hur värda poängen e så ska du växla dina vanliga pokemon så det blir värd lika danna sen klicka från poäng och till guld eller brons eller silver så har du växlat guldpoäng är värda 50 poöng det är coolt med guld poäng vem håller med silver också brons också alt är coolt i sidan eller hur Ja,allt är coolt.Vad menar du med Pokémon egentligen????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 men varför kostar titel 700 poäng nu ska det inte kosta 500 varför har du höjt admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ziz Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 jag fattar igenting jag e knäpp eller hur :? hur jör man när man växslar?? och vad e broms. silver. guld. undrar jag kan ni svara oki skulle va tacksam ifall ni svara :wink: svara snälla oki=);) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Dom har redan tagit bort brons, guld och silverpoängen. Forget about that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ziz Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 oki oki oki du behöver inte över tala till engeska!oki igen behöver det oki oki oki låva låva låva oki Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.