Hoppa till innehåll

Utomjordingar.


Median
 Dela

Rekommendera inlägg

Hårlöst monster förbryllar forskarna

Slogs ihjäl av ungdomar

LONDON. Det här hårlösa ”monstret” har satt skräck i befolkningen i Panama och har skapat en livlig diskussion på nätet.

 

Gollum” kallas den döda varelsen lokalt i staden Cerro Azul, där den hittades.

 

Den mystiska varelsen uppenbarade sig i lördags ur en grotta nära en grupp ungdomar i åldrarna 14-16 år som var ute och lekte i utkanten av samhället.

Enligt en rapport i tv-kanalen Telemetro uppfattade ungdomarna det som att den gick till attack när den kom kravlande över och slog ihjäl den med stenar och pinnar. Därefter slängde de ner den i en sjö och försvann hem.

 

Dagen därpå kom föräldrarna dit och upptäckte ”monstret” med det gummiartade skinnet uppspolat på stranden, uppger Telemetro.

 

 

 

 

Källa; http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5822055.ab

Gammal. Det är förmodligen bara ett djur som redan upptäckts som ser konstig ut, eller ett nytt djur. Knappast en alien...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 278
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Fender

Hårlöst monster förbryllar forskarna

Slogs ihjäl av ungdomar

LONDON. Det här hårlösa ”monstret” har satt skräck i befolkningen i Panama och har skapat en livlig diskussion på nätet.

 

Gollum” kallas den döda varelsen lokalt i staden Cerro Azul, där den hittades.

 

Den mystiska varelsen uppenbarade sig i lördags ur en grotta nära en grupp ungdomar i åldrarna 14-16 år som var ute och lekte i utkanten av samhället.

Enligt en rapport i tv-kanalen Telemetro uppfattade ungdomarna det som att den gick till attack när den kom kravlande över och slog ihjäl den med stenar och pinnar. Därefter slängde de ner den i en sjö och försvann hem.

 

Dagen därpå kom föräldrarna dit och upptäckte ”monstret” med det gummiartade skinnet uppspolat på stranden, uppger Telemetro.

 

 

 

 

Källa; http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5822055.ab

http://scienceblogs.com/tetrapodzoology/20...utm_medium=link
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hårlöst monster förbryllar forskarna

Slogs ihjäl av ungdomar

LONDON. Det här hårlösa ”monstret” har satt skräck i befolkningen i Panama och har skapat en livlig diskussion på nätet.

 

Gollum” kallas den döda varelsen lokalt i staden Cerro Azul, där den hittades.

 

Den mystiska varelsen uppenbarade sig i lördags ur en grotta nära en grupp ungdomar i åldrarna 14-16 år som var ute och lekte i utkanten av samhället.

Enligt en rapport i tv-kanalen Telemetro uppfattade ungdomarna det som att den gick till attack när den kom kravlande över och slog ihjäl den med stenar och pinnar. Därefter slängde de ner den i en sjö och försvann hem.

 

Dagen därpå kom föräldrarna dit och upptäckte ”monstret” med det gummiartade skinnet uppspolat på stranden, uppger Telemetro.

 

 

 

 

Källa; http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5822055.ab

Det är väl en sengångare. Som har tappat håret eller nåt. Många som säger det Oo. Fan glömde bort den artiklen

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Fender

Hårlöst monster förbryllar forskarna

Slogs ihjäl av ungdomar

LONDON. Det här hårlösa ”monstret” har satt skräck i befolkningen i Panama och har skapat en livlig diskussion på nätet.

 

Gollum” kallas den döda varelsen lokalt i staden Cerro Azul, där den hittades.

 

Den mystiska varelsen uppenbarade sig i lördags ur en grotta nära en grupp ungdomar i åldrarna 14-16 år som var ute och lekte i utkanten av samhället.

Enligt en rapport i tv-kanalen Telemetro uppfattade ungdomarna det som att den gick till attack när den kom kravlande över och slog ihjäl den med stenar och pinnar. Därefter slängde de ner den i en sjö och försvann hem.

 

Dagen därpå kom föräldrarna dit och upptäckte ”monstret” med det gummiartade skinnet uppspolat på stranden, uppger Telemetro.

 

 

 

 

Källa; http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5822055.ab

Det är väl en sengångare. Som har tappat håret eller nåt. Många som säger det Oo. Fan glömde bort den artiklen

 

Det är en sengångare, ja. Öppna länken jag postade så står allt om den.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi kan egentligen inte tänka oss hur stort universum är, eller hur länge den har funnits. Sure nästan allt finns på papper men man kan absolut inte förstå det på riktigt!

 

Alla dessa planeter som bara finns i universum, som bara finns liksom!

Och vi ska tro att de alla bara dag ut och dag in snurrar runt, helt obebodda och orörda. Något så stort kan inte vara menat för något så dramatiskt onödigt. Jag vill verkligen inte tro att de är så. Jag vill verkligen tro att de finns mer liv.

 

Jag vill tro att de finns planeter som fungerar och ser ut som Jorden, och planeter som fungerar och ser annorlunda ut. Då mena jag som har helt andra färger, helt andra ämnen, helt andra klimat och väderförhållanden.

 

Men man vet inte... man kan bara tro och hoppas och diskutera om det..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja men det är bara löjliga stereotyper, alltså de gröna små big heads med flygande tefats utomjordingarna.

 

USA skickar ju trots allt radio signaler ut till rymden. Kan dock ta flera miljoner år innan signalerna hinner färdas tillräckligt långt för att något liv skulle upptäcka signalerna och om de svarar, ja då skulle vi få vänta ett par miljoner år till innan vi kunde få svaret och då vet vi. Wooop di dooo ! ;)

 

Vet egentligen inte mycket om SETI (search for extraterrestrial intelligence), men ändå !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Personligen så tror jag att det finns liv ute där i universum. Detta liv behöver också utrotas IN THE NAME OF THE EMPEROR!

Jag ska uppfinna nano-bots som håller mig vid liv förevigt, sen ska jag skapa en Space Marine dräkt och utrota allt alien scum i universum. True story.

 

Ungefär såhär kommer en vanlig torsdag se ut för mig.

 

http://www.geocities.com/marine_acheron/ultraold.jpg

Redigerat av bItteflicka
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Personligen så tror jag att det finns liv ute där i universum. Detta liv behöver också utrotas IN THE NAME OF THE EMPEROR!

Jag ska uppfinna nano-bots som håller mig vid liv förevigt, sen ska jag skapa en Space Marine dräkt och utrota allt alien scum i universum. True story.

 

Ungefär såhär kommer en vanlig torsdag se ut för mig.

 

http://www.geocities.com/marine_acheron/ultraold.jpg

Space-Marine orgie på torsdagar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...