dalslund Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Hejsan alle sammans, jag har spelat in lite gitarr sound i Cubase, men när jag sparar det blir filen bara 32 sek, när den skulle varigt 2min 10 sek :S, kvittar vad jag spelar in så blir de bara 32 sec. Nån som veT? Jag har Cubase AI 4 Tack för hjälpen! Dalslund Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Hejsan alle sammans, jag har spelat in lite gitarr sound i Cubase, men när jag sparar det blir filen bara 32 sek, när den skulle varigt 2min 10 sek :S, kvittar vad jag spelar in så blir de bara 32 sec. Nån som veT? Jag har Cubase AI 4 Tack för hjälpen! Dalslund har du demo eller fulla versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dalslund Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Full verisonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Sök efter bättre Cr**k titta på min visnings bild och gå in på hemsidan och sök efter ett bättre ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.