MagasinGlag Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Jag skulle bli väldigt tacksam om det är någon som har klarat Lego Star Wars the complete saga. Jag har klarat alla världar och banor men episode 5 går bara inte. Klarar inte första banan där. Man flyger ju något rymdskepp på en isbana eller något i den stilen. Och sedan så dyker det upp någon "figur" som jag antar att man ska döda. Precis innan den så är det 2st röda knappar som blir gröna när man åker över dem. Å trycker man sedan på hmm ja nu har jag inte ds:et framför mig men tror det är B så slänger skeppet ut någon lina och så snurrar man runt den där figuren. Men vad sjutton ska man göra mer då för att klara den och komma vidare? Det känns som jag försökt med allt och det är inget kul nu när man kört fast. Hoppas någon kan hjälpa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Hmm, du ska först göra så att fienden ramlar med hjälp av linan och sedan ska du åka på fienden som då ligger ner, med en bomb som finns vid en automat nära där fienderna är. Då sprängs den och den är avklarad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MagasinGlag Skrivet 18 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Å hade missat att jag hade fått svar. Kryssade i att jag ville ha mail vid svar men hade inte fått något mail. Jag har försökt igen nu men det går bara inte. Hur många gånger jag än hakar fast fienden i linan så trillar den inte. Ska man trycka på någon mer knapp medans man hakar fast fienden i linan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
llonet Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 jag tror de..?? vet ej var länge sen jag spelade det typ 3-4 år sen XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg