KuroKaktus Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Hejsan. Jag ville ha steam i min D hårddisk men det funkar inte. Varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Print screen på errorn eller skriv vad det står. Glöm inte att stänga ner steam ordentligt innan du flyttar också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 11 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Kommer inte ihåg men det funka inte. Ska testa som du sa. Funka nu. Lustigt :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 (redigerat) Man kan avinstallera STEAM, sedan så när du installerar det igen så väljer du hårddisk D. Det går nog lättare och du slipper problem. En sak bara.. Hur kunde du flytta STEAM från en hårddisk till en annan? Du måste väl installera det på den andra hårddisken? Redigerat 12 Januari 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 (redigerat) Du kan ju testa att avinstallera STEAM, sedan så när du installerar det igen så väljer du hårddisk D ?Han sa ju redan att det funkade nu? On-Topic: det funkade nog för att steam var avstängt, om steam är på så använder ju steam filerna som är där. Redigerat 12 Januari 2009 av Payback Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 12 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Det funkade inte när jag installera om heller. Men det funka ju nu så det är inget att snacka om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg