asabrasa Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 ok här kommer mina klagomål på tp. 1 link blir en varg. okej det var något nytt lite colt men det drygade bara ut et värdelöst spel. 2 alla tempel är ju rippade från oot. seriöst asså dem kunde väll haft lite fantasi på templen om du spelar oot och sen tp kan du klara templen även om det är första gången du spelar tp. 3 bossarna är för lätta. omg första bossen ok att den skulle vara lätt men komigen man behöver f*n inte ens fundera på hur man skadar bossarna det är ju så uppenbart. dem skulle lika gärna ha gjort en skylt där det stog instruktioner förre bossen. 4 ganondorf/ganon. ok ganondorfs make-over kan jag ta den var ju rätt nice men va f*n dem har förstört ganon omg jämför dem andra zelda spelen då är han offtast ett stort grisliknande monster med svärd/spjut. men i tp så är han typ en hybrid mellan en varg och en gris omfg och hella striden mot ganon är tagen från oot och windwaker. 5 vart f*n är magi mätaren? behöver nog inte utveckla mer där. ( jag har bara gc versonen jag vet inte om man har en magimätare på wii versonen men w/e) 6 alla personer i spelet. alla ser ju f*n likadanna ut f*n va tråkigt. 7 dem klasiska raserna. gorons omg va f*n har dem gjort med dem de ser utt som skit varför förstöra den gulliga goron designen omfg. zoras okej dem var ganska lika men ändå mycket förändrat = dåligt. 8 links hår. WHAT THE FUCK!!! BRUNT HÅR :o OMFG LINK E BLOND VARFÖR FÖRSTÖRA HONOM MER. ( det här är det jag störde mig mest på i hella spelet det ser ju inte klokt ut. link från a link to the past ser f*n bättre ut och han ahr rosa hår!) 9 links face. han ser ju efterbliven ut han ansikte han e typ dhöö han ser f*n helt hjärndöd ut. 10 partnern. bits akst moinitsi? va f*n pratar hon om varför bytta ut den grymma älvan mot en j*vla cp sak som inte ens kan prata. (ja jag vet att det textas men jag stör mig ändå på det.) och hennes j*vla bettende och hints hon e asdryg som person och hon ger en alldeläs för mycket hjälp. (det är typ som om säg att du går in i första rummet i ett tempel och du står stilla i typ 10 sec för att fundera lite och då kommer det en stor j*vla pil som säger gå in hit med stora feta bokstäver.) ok jag vet att jag bara har klagat fram tills nu men jag kommer snart skiriva de få bra grejerna med tp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 ok här kommer mina klagomål på tp. 1 link blir en varg. okej det var något nytt lite colt men det drygade bara ut et värdelöst spel. 2 alla tempel är ju rippade från oot. seriöst asså dem kunde väll haft lite fantasi på templen om du spelar oot och sen tp kan du klara templen även om det är första gången du spelar tp. 3 bossarna är för lätta. omg första bossen ok att den skulle vara lätt men komigen man behöver f*n inte ens fundera på hur man skadar bossarna det är ju så uppenbart. dem skulle lika gärna ha gjort en skylt där det stog instruktioner förre bossen. 4 ganondorf/ganon. ok ganondorfs make-over kan jag ta den var ju rätt nice men va f*n dem har förstört ganon omg jämför dem andra zelda spelen då är han offtast ett stort grisliknande monster med svärd/spjut. men i tp så är han typ en hybrid mellan en varg och en gris omfg och hella striden mot ganon är tagen från oot och windwaker. 5 vart f*n är magi mätaren? behöver nog inte utveckla mer där. ( jag har bara gc versonen jag vet inte om man har en magimätare på wii versonen men w/e) 6 alla personer i spelet. alla ser ju f*n likadanna ut f*n va tråkigt. 7 dem klasiska raserna. gorons omg va f*n har dem gjort med dem de ser utt som skit varför förstöra den gulliga goron designen omfg. zoras okej dem var ganska lika men ändå mycket förändrat = dåligt. 8 links hår. WHAT THE FUCK!!! BRUNT HÅR :o OMFG LINK E BLOND VARFÖR FÖRSTÖRA HONOM MER. ( det här är det jag störde mig mest på i hella spelet det ser ju inte klokt ut. link från a link to the past ser f*n bättre ut och han ahr rosa hår!) 9 links face. han ser ju efterbliven ut han ansikte han e typ dhöö han ser f*n helt hjärndöd ut. 10 partnern. bits akst moinitsi? va f*n pratar hon om varför bytta ut den grymma älvan mot en j*vla cp sak som inte ens kan prata. (ja jag vet att det textas men jag stör mig ändå på det.) och hennes j*vla bettende och hints hon e asdryg som person och hon ger en alldeläs för mycket hjälp. (det är typ som om säg att du går in i första rummet i ett tempel och du står stilla i typ 10 sec för att fundera lite och då kommer det en stor j*vla pil som säger gå in hit med stora feta bokstäver.) ok jag vet att jag bara har klagat fram tills nu men jag kommer snart skiriva de få bra grejerna med tp. Haha jag tänker precis samma, fast hans hår är faktsikt brunt och blondt för i de tidigaste spelen är han mörkhårig. Men annars tänker vi lika ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Gillar inte spelet. Inte min typ av grafik, stel spelkänsla, tråkig story etc. Det sämsta Zeldaspelet tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Zelda är brunett!Så ska det inte va!Och ganondorf ser ut som en j*vla apa när man kör svärdet i magen på honom men brevbärarn är rolig han springer så lustit ba:Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh öhuh öhuh öhuh dataradada! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Det jag tycker är bra: 1. Link är faktiskt blond men när håret blötas ner blir det mörkare. Precis som i verkligheten. 2. Spelet är långt, tar halva OOT innan man kommer till första templet! 3. Bra gömställen för Heart Pieces. Det jag tycker är dåligt: 1. För många glitchar. 2. I de första templen ska man ha Fused Shadows, som inte används förrän slutet av spelet. 3. Link blir en varg. :huh: 4. Nintendo gör bra spel, men det här var ett FAIL. Trötttnar redan innan man klarar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Det jag tycker är bra: 1. Link är faktiskt blond men när håret blötas ner blir det mörkare. Precis som i verkligheten. 2. Spelet är långt, tar halva OOT innan man kommer till första templet! 3. Bra gömställen för Heart Pieces. Det jag tycker är dåligt: 1. För många glitchar. 2. I de första templen ska man ha Fused Shadows, som inte används förrän slutet av spelet. 3. Link blir en varg. :huh: 4. Nintendo gör bra spel, men det här var ett FAIL. Trötttnar redan innan man klarar det. Link är faktiskt från början brunett i det första spelet så det är orginal. men eftersom Ocarina of time kommer före (i Zelda tidslinjen) och i det är han blond, hmm....så han kanske färgar håret lite då och då? Nej men det ser bättre ut med Link som brunett i 8-bits zelda. Han är ju också Brunett i tv serien. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Det jag tycker är bra: 1. Link är faktiskt blond men när håret blötas ner blir det mörkare. Precis som i verkligheten. 2. Spelet är långt, tar halva OOT innan man kommer till första templet! 3. Bra gömställen för Heart Pieces. Det jag tycker är dåligt: 1. För många glitchar. 2. I de första templen ska man ha Fused Shadows, som inte används förrän slutet av spelet. 3. Link blir en varg. :huh: 4. Nintendo gör bra spel, men det här var ett FAIL. Trötttnar redan innan man klarar det. Link är faktiskt från början brunett i det första spelet så det är orginal. men eftersom Ocarina of time kommer före (i Zelda tidslinjen) och i det är han blond, hmm....så han kanske färgar håret lite då och då? Nej men det ser bättre ut med Link som brunett i 8-bits zelda. Han är ju också Brunett i tv serien. det är inte samma link i alla zelda spel, du fattar de va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 (redigerat) Det jag tycker är bra: 1. Link är faktiskt blond men när håret blötas ner blir det mörkare. Precis som i verkligheten. 2. Spelet är långt, tar halva OOT innan man kommer till första templet! 3. Bra gömställen för Heart Pieces. Det jag tycker är dåligt: 1. För många glitchar. 2. I de första templen ska man ha Fused Shadows, som inte används förrän slutet av spelet. 3. Link blir en varg. :huh: 4. Nintendo gör bra spel, men det här var ett FAIL. Trötttnar redan innan man klarar det. Link är faktiskt från början brunett i det första spelet så det är orginal. men eftersom Ocarina of time kommer före (i Zelda tidslinjen) och i det är han blond, hmm....så han kanske färgar håret lite då och då? Nej men det ser bättre ut med Link som brunett i 8-bits zelda. Han är ju också Brunett i tv serien. det är inte samma link i alla zelda spel, du fattar de va? EDIT: Inte i alla men i de flesta. Redigerat 31 Januari 2009 av Ruthar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 1 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Det jag tycker är bra: 1. Link är faktiskt blond men när håret blötas ner blir det mörkare. Precis som i verkligheten. 2. Spelet är långt, tar halva OOT innan man kommer till första templet! (wtf ot är f*n bra mycket längre än tp för i tp har dem bara drygat ut alla filmer converastioner osv osv så det ksa kännas längre) 3. Bra gömställen för Heart Pieces. Det jag tycker är dåligt: 1. För många glitchar. 2. I de första templen ska man ha Fused Shadows, som inte används förrän slutet av spelet. 3. Link blir en varg. :huh: 4. Nintendo gör bra spel, men det här var ett FAIL. Trötttnar redan innan man klarar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 10 partnern. bits akst moinitsi? va f*n pratar hon om varför bytta ut den grymma älvan mot en j*vla cp sak som inte ens kan prata. (ja jag vet att det textas men jag stör mig ändå på det.) och hennes j*vla bettende och hints hon e asdryg som person och hon ger en alldeläs för mycket hjälp. (det är typ som om säg att du går in i första rummet i ett tempel och du står stilla i typ 10 sec för att fundera lite och då kommer det en stor j*vla pil som säger gå in hit med stora feta bokstäver.) Navi är bara en irriterande liten pratande blå lampa som flyger omkring och säger: hey listen, hey listen, hey listen, hey listen, watch out ,hey listen. >_>om du tycker det är grymmare än bits akst moinitsi så ... ja. ja Midna är dryg. men Navi är bara störd. men tp är fortfarande det näst sämsta zelda spelet efter zelda II. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 10 partnern. bits akst moinitsi? va f*n pratar hon om varför bytta ut den grymma älvan mot en j*vla cp sak som inte ens kan prata. (ja jag vet att det textas men jag stör mig ändå på det.) och hennes j*vla bettende och hints hon e asdryg som person och hon ger en alldeläs för mycket hjälp. (det är typ som om säg att du går in i första rummet i ett tempel och du står stilla i typ 10 sec för att fundera lite och då kommer det en stor j*vla pil som säger gå in hit med stora feta bokstäver.) Navi är bara en irriterande liten pratande blå lampa som flyger omkring och säger: hey listen, hey listen, hey listen, hey listen, watch out ,hey listen. >_>om du tycker det är grymmare än bits akst moinitsi så ... ja. ja Midna är dryg. men Navi är bara störd. men tp är fortfarande det näst sämsta zelda spelet efter zelda II. Håller med dig när det gäller Navi, Midna håller inte på och liksom "Hey listen, watch out" utan hon kan man fråga om man behöver hjälp. Navi säger vad man ska göra bara man kommer in i ett rum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 TP ÄGER! Varför:Därför! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg