hur gör man så man blir såhär i ansiktet:
hur gör man så man blir såhär i ansiktet:
asså f*n vad onödig tråd
↗ till inläggetVarför det? Han undrar hur man gör en sådan effekt.asså f*n vad onödig tråd
↗ till inläggetasså f*n vad onödig tråd
Asså fyfan vad du är onödig och vilken onödigt inlägg.
Shit han ville bara ha hjälp? ^,
↗ till inläggetDet där var inte till nån hjälp, du kanske ska kolla dina länkar innan du tycker du är skitcool och gör en letmegooglethatforyou <_<
Inget mer off-topic nu, några har fått tillsägelser.
Du kan använda After Effects 7.0.
I det kan man göra sånt här också:
Adobe After Effects.
dock kostar det väl pengar...
↗ till inläggetaaa.. en sån video såg jag idag. :DDu kan använda After Effects 7.0.
Kostar det nått att ladda ner det?
↗ till inläggetJepp, det är ganska dyrt... $999.00↗ till inläggetaaa.. en sån video såg jag idag. :DDu kan använda After Effects 7.0.
Kostar det nått att ladda ner det?
Men det stod att man kunde ladda ner det gratis
↗ till inläggetDet är nog trial versionen, du får prova det i 30 dagar sedan funkar det inte längre, jag provade det en gång, fattade ingenting.Men det stod att man kunde ladda ner det gratis
och jag gjorde det men när jag ska installera den så står det "A qualifying version of After effekts was not detected"
Vad är det som är fel?
haha men ursäkta då.. jag trodde han menade hur man gjorde det med ansiktet och inte med hjälp av effekter så sry
↗ till inläggetTror du har valt att ladda ner version, se till att det du laddar ner heter Trialoch jag gjorde det men när jag ska installera den så står det "A qualifying version of After effekts was not detected"
Vad är det som är fel?
Japp, adobe after effects är svindyrt... Dock synd, då jag har blivit väldigt bra att göra filmeffekter i programmet!
och ehum.. vem köper program för 3-4000 spänn.. :>
↗ till inläggetFöretag
tbh
och ehum.. vem köper program för 3-4000 spänn.. :>
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in