ElleMcDowell Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 asså vad menas med scripter & hur gör man dem & hur får man in dem i rsboten? =) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Bli medlem om du inte är det. http://www.rsbot.org/mybb/showthread.php?tid=3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Scriptar man så blir det bann, om Jagex märker det :/ Så jag tror inte att script fungerar mer på runescape. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Scriptar man så blir det bann, om Jagex märker det :/ Så jag tror inte att script fungerar mer på runescape. HAHA, nej. JaGeX kan inte märka om man bottar, dom märker det genom randoms. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Scriptar man så blir det bann, om Jagex märker det :/ Så jag tror inte att script fungerar mer på runescape. HAHA, nej. JaGeX kan inte märka om man bottar, dom märker det genom randoms. :) Njae, men risken finns ju att man blir reported. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg