Hoppa till innehåll

Psp 1000, 2000 ?


Sidney

Rekommendera inlägg

Hej!

En av mina kompisar ska sälja sitt PSP. Det är flashat och har 2gb minne. Jag får även med 2 UMD filer och valfria spel. Är inte säker på vilken PSP version det är och har ingen koll på vilka versioner det finns. Kan ni berätta vilka versioner det finns och vad det är för skillnad på alla versioner? Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej!

En av mina kompisar ska sälja sitt PSP. Det är flashat och har 2gb minne. Jag får även med 2 UMD filer och valfria spel. Är inte säker på vilken PSP version det är och har ingen koll på vilka versioner det finns. Kan ni berätta vilka versioner det finns och vad det är för skillnad på alla versioner? Tack.

Som 55_66 sa så är det rätt. Slim&Lite (2000) är lättare och lite mindre. Har tv-utgång och så är det nån knapp som har flyttats för det var ivägen på Phat (1000).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej.

 

1. Men finns det ingen modell 3000 också? Vad är det för skillnad mellan den och 2000?

 

2. Förresten. Tycker ni det är värt att betala runt 900:- för det där jag skrev i startinlägget? Det står mellan det och Skate 2 till Ps3. Skiljer liksom bara 270:- i pris.

 

3. Vad är det förkabel man kopplar PSP till TVn med? Hittade denna. Nu är det så att jag bara har DVI, D-Sub (?) och HDMI på min TV (datorskärm egentligen). Finns det någon liknande kabel fast med HDMI? Eller finns det en adapter som omvandlar komponent kablar till HDMI kablar?

Redigerat av Sidney
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej.

 

1. Men finns det ingen modell 3000 också? Vad är det för skillnad mellan den och 2000?

 

2. Förresten. Tycker ni det är värt att betala runt 900:- för det där jag skrev i startinlägget? Det står mellan det och Skate 2 till Ps3. Skiljer liksom bara 270:- i pris.

 

3. Vad är det förkabel man kopplar PSP till TVn med? Hittade denna. Nu är det så att jag bara har DVI, D-Sub (?) och HDMI på min TV (datorskärm egentligen). Finns det någon liknande kabel fast med HDMI? Eller finns det en adapter som omvandlar komponent kablar till HDMI kablar?

1. 3000 har inbyggd skärm för utomhus spelande och en mic. Fast 3000 får spooky lines i skärmen efter ett tag. Som dom flesta stör sig på.

 

2. Beror på vilket skick

 

3. Jag är inte säker, tror inte det. Men du kan ju köra remote play på PS3:an.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej.

 

1. Men finns det ingen modell 3000 också? Vad är det för skillnad mellan den och 2000?

 

2. Förresten. Tycker ni det är värt att betala runt 900:- för det där jag skrev i startinlägget? Det står mellan det och Skate 2 till Ps3. Skiljer liksom bara 270:- i pris.

 

3. Vad är det förkabel man kopplar PSP till TVn med? Hittade denna. Nu är det så att jag bara har DVI, D-Sub (?) och HDMI på min TV (datorskärm egentligen). Finns det någon liknande kabel fast med HDMI? Eller finns det en adapter som omvandlar komponent kablar till HDMI kablar?

1. 3000 har inbyggd skärm för utomhus spelande och en mic. Fast 3000 får spooky lines i skärmen efter ett tag. Som dom flesta stör sig på.

 

2. Beror på vilket skick

 

3. Jag är inte säker, tror inte det. Men du kan ju köra remote play på PS3:an.

 

Så om jag klickar på Remote Play, ansluter mitt PSP så syns PSP skärmen på TVn istället?

 

-----

 

Kan tillägga att det var en tjock version (1000?). Tror skicket är ganska bra. Skulle lätt köpa den om han sålde den för 700-800:- (nästan som ett nytt spel). Ska försöka pruta lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ansluter man till Ps3 (Remote Play) med en sladd eller trådlöst? Funkar det att ansluta till Ps3 med den tjocka versionen av PSP?

 

Det jag får med när jag köper.

 

PSP Tjock - Flashat

2 GB minneskort

USB-sladd

2 UMD filmer.

 

Värt ca 1000:-?

Redigerat av Sidney
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...