Dextrozol Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Har märkt att det är bara på halo3 hittils som man kan ha "guest" live så man kan vara 2 på samma xbox och köra live. Vill ju inte direkt betala 2 live account för nån gång i veckan med en kompis. För om nån tar xbox live quest profilen får man ju samma namn som player 1 fast med en (1) bakom. Är det specifikt till spelen eller bara mitt xbox? ( har inte halo3 själv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 (redigerat) Man kan ha det på GoW spelen också, så jag tror att man kan ha det på andra spel med. Du kan väl testa? Redigerat 13 Januari 2009 av Trips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 14 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Man kan ha det på GoW spelen också, så jag tror att man kan ha det på andra spel med. Du kan väl testa? Har gjort det fungerar inte,vi kan bara köra split screen på local, kul mot horde på wave 37 när man e 2 kanske? Har bara märkt så på Halo3 och Gh4 (det med band) Är det mitt xbox eller? Har egentligen en xbox arcade men har köpt en 120gb hårddisk så varför funkar det inte ? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 du betalar inte för att ha quest gubben live! den är till för att nån kompis som vill spela med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Det ska fungera på t.ex. Left 4 Dead också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.