Gäst Payback Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Tja, min syrra skulle hjälpa mig att köpa Microsoft Points (jag har inget kreditkort :( ) Men när man tryckte betala så stog det nått typ att man skulle gå in på typ xbox.com/support, men det stog inget "informativt" där... Och det har gått att köpa där för ett tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Tja, min syrra skulle hjälpa mig att köpa Microsoft Points (jag har inget kreditkort :( ) Men när man tryckte betala så stog det nått typ att man skulle gå in på typ xbox.com/support, men det stog inget "informativt" där... Och det har gått att köpa där för ett tag sen. Men om du går in på din Xbox sen in på Xbox Live och sen där man typ kan köpa något för Points, sen klickar du på det och sen så ska du kunna komma in på typ din Points sida. Sen kan man välja att köpa points? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Tja, min syrra skulle hjälpa mig att köpa Microsoft Points (jag har inget kreditkort :( ) Men när man tryckte betala så stog det nått typ att man skulle gå in på typ xbox.com/support, men det stog inget "informativt" där... Och det har gått att köpa där för ett tag sen. Men om du går in på din Xbox sen in på Xbox Live och sen där man typ kan köpa något för Points, sen klickar du på det och sen så ska du kunna komma in på typ din Points sida. Sen kan man välja att köpa points? När man väljer kreditkort och sånt och trycker köp står det nått att det inte funkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snulk Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Du kan alltid köpa från webhallen eller någon spelbutik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Du kan alltid köpa från webhallen eller någon spelbutik.Jag vet, men vill veta hur man köper på xbox.com för framtida köp också, med tanke på att då får man live/poäng nästan direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 står att det ska gå via marketplace Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 står att det ska gå via marketplacefunkar inte på 360n heller, får nån error kod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.