Hoppa till innehåll

Forumlekar Kräver Tillstånd


admin

Rekommendera inlägg

Någon som vet varför Spamforumet sumpades?

 

Varför det sumpades, det bör du väl veta? Du har ju varit medlem här längre vad jag har varit. Spam-forumet togs bort för att det bryter mot reglerna, och det är inte bra att Fuska.se har spam i forumet.

 

Så admin skapade ett forum som bröt mot reglerna?

Yeah right.

 

Iallfall , good riddance till admin!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fattar fortfarande inte...Är det inte bättre att ha ett aktivt fuska.se med bara spamm i ett forum?

ja eftersom spam utarmar forum och ger det dålig kvalité, vilket gör att tillslut tröttnar de flesta medlemmar på ett forum som inte kommer nånstans.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fattar fortfarande inte...Är det inte bättre att ha ett aktivt fuska.se med bara spamm i ett forum?

ja eftersom spam utarmar forum och ger det dålig kvalité, vilket gör att tillslut tröttnar de flesta medlemmar på ett forum som inte kommer nånstans.

 

En del strejkade också mot spamforumet som sedan blev Lekforumet som sedan försvann.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon som vet varför Spamforumet sumpades?

 

Varför det sumpades, det bör du väl veta? Du har ju varit medlem här längre vad jag har varit. Spam-forumet togs bort för att det bryter mot reglerna, och det är inte bra att Fuska.se har spam i forumet.

 

Vad har det med saken att göra? Jag har varit medlem sen 2003 men vet inte varför det sumpades.

 

Jag säger som Fruktnystan: Good riddance admin!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon som vet varför Spamforumet sumpades?

 

Varför det sumpades, det bör du väl veta? Du har ju varit medlem här längre vad jag har varit. Spam-forumet togs bort för att det bryter mot reglerna, och det är inte bra att Fuska.se har spam i forumet.

 

Och om jag var medlem under tiden? Isf borde jag också veta varför Macintosh forumet togs bort.

 

Vadå bröt mot reglerna? Spamforumet hade väl egna regler.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon som vet varför Spamforumet sumpades?

 

Varför det sumpades, det bör du väl veta? Du har ju varit medlem här längre vad jag har varit. Spam-forumet togs bort för att det bryter mot reglerna, och det är inte bra att Fuska.se har spam i forumet.

 

Spam forumet kunde man ju släppa loss i och ha det kul!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...