Gäst EmoNerdChild Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 japp vänta på platinum. men om jag var du skulle jag skaffa emerald. Enligt mig är det det bästa pkmn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 Fast i Platinum kommer man fånga Giratina där man ska fånga Diagla eller Palkia, har en Rom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 Ja, men man kan fortfarande fånga både Palkia och Dialga. Förrestenn så är Giratina as frän i original formen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 Jepp, det är sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 Fast i Platinum kommer man fånga Giratina där man ska fånga Diagla eller Palkia, har en Rom JA, man kan fånga Giratina på Diamond och pearl. Men på Platinum fångar man Giratina med flyg formen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 Det heter Orgin Form Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 nej det heter origin form :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Origin Forme. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 jag hatar och bli ägd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Det heter "Jag hatar att bli ägd." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 :evil: :angry: :evil: :angry: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 :evil: :angry: :evil: :angry: :evil:Hehehe...Jag tycker du ska vänta på Platinum det kommer nån gång i sommar,augusti gissar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg