Poesi Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 (redigerat) Jag har Fire Emblem: The Sacred Stones till GBA. Jag gillar verkligen det spelet och jag har därför försökt få tag på det första spelet som kom ut som bara heter Fire Emblem. Det misslyckades, för det finns tydligen inte nånstans i världen till salu (jag överdriver inte, jag har kollat internationella sajter). Men för ett tag sen fick jag reda på att det finns ett Fire Emblem-spel till Gamecube, Path of Radiance. Så, jag vill veta vad alla som har spelat det tycker, t.ex. om det är ett bra spel. Om det finns nån som har spelat både det och Sacred Stones, så kan ni väl jämföra dem? Redigerat 30 Januari 2009 av Yoshihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 (redigerat) Du menar Path of Radiance? Radiant Dawn är till Wii. Och imo är Radiance mycket bättre än Sacred Stones. Redigerat 15 Januari 2009 av Moldorm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 (redigerat) Jag måste ha blandat ihop dem. Jag menar Path of Radiance isåfall, jag vet egentligen inget om dem, vilket är anledningen till denna tråd. Redigerat 15 Januari 2009 av Yoshihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Jag vill fortfarande ha omdömen, fast om Path of Radiance. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Personligen tycker jag Sacred Stones är ett av de sämsta FE spelen. Har du bara spelat det så är alla andra FE-spel bara bättre. :P Köp FE:PoR, det är jättebra. Stäng av stridsscenerna efter ett tag dock, de är så sega... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 hmm... jag tror att jag ska köpa nu. ska kolla upp priser och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Jag tror spelet ligger på en 350~ kr begagnat så du vet om det. ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Det finns det ju ett nytt (nåja, remake av det allra första) till DS, om du skulle vara intresserad. Annars har jag det andra till GBA, men jag vet f*n inte varför det är så svårt att få tag på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 jag har ju också det andra till GBA, och det var inte det som var svårt att få tag på. Det var bara det första som inte fanns. Och jag har inte DS, så jag kan inte skaffa den där remakeen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg