Jagex Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Hej, jag vill ha mer folk på min kompis map (Asså roblox) han heter joel5000 Tryck på people och sök på joel5000 Sedan tryck på honom så går du till hans map ( war at village) Om du nu inte har roblox gå till www.roblox.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dredlord127 Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 min gubbe heter eblox123 är obc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Roblox suger! man borde skjuta han som skapade det för en av mina småbröder sitter och spelar det hela tiden! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Jupp, det suger hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.