Killingspree Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 Garys mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 Haha hur kan det vara så många fel??? Ledtråd: Spelet är utvecklat av Valve. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 Team Fortress? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 Half life: Source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 Inga rätt... Team Fortress?Läste du min ledtråd? Spelet är utvecklat av Valve. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 Deathmatch classic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Inga rätt... Team Fortress?Läste du min ledtråd? Spelet är utvecklat av Valve. TF är utvecklad av valve? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Nu tror jag att jag sätter den... Sven Co-op?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Ingen har haft rätt än så länge. TF är utvecklad av valve?Team Fortress är en modifikation till Quake-motorn(id Software) utvecklad av Robin Walker, John Cook och Ian Caughley, som sedan startade företaget Team Fortress Software. Senare anställte Valve dem för att hjälpa till och utveckla spel med Valve. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Ingen har haft rätt än så länge. TF är utvecklad av valve?Team Fortress är en modifikation till Quake-motorn(id Software) utvecklad av Robin Walker, John Cook och Ian Caughley, som sedan startade företaget Team Fortress Software. Senare anställte Valve dem för att hjälpa till och utveckla spel med Valve. ok. Äre Half Life: Opposing Force? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Är det en mod eller ett officielt Valve-spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Nej, det är inte Half Life: Opposing force. Är det en mod eller ett officielt Valve-spel? Spelet är inte moddat, bara en non-standard bana som körs. Ledtråd: Spelet är utvecklat av Valve. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.