Gäst Cakeguy Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Den här kommer ni inte ta. Gör ni det så vet jag fan inte vad jag gör. Lagom känt är det i för sig, men det är också ett jävla textäventyr. Så ha det så skoj. Hehehehhe. :evil: Ska det vara en svart ruta med massa text i? Juppz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 (redigerat) Den här kommer ni inte ta. Gör ni det så vet jag fan inte vad jag gör. Lagom känt är det i för sig, men det är också ett jävla textäventyr. Så ha det så skoj. Hehehehhe. :evil: Vax-Dungeon. Eller bara Dungeon. Äh, hittade nu att det hette Zork I Zork II Zork II och Zork: The Undiscovered Underground. Antar att Critical hade rätt :| Redigerat 8 April 2010 av ExorZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Tror att jag kan posta. (?) Iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Det första Dragon Quest möjligtvis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Fucking shit att du tog Zork :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Fucking shit att du tog Zork :SInte svårt dock, googla på en del av första text stycket, poff 2 första sidorna med fakta om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Jo, men hur kul är det med google? D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Det första Dragon Quest möjligtvis? Jo. Det är korrekt. Jag sökte mer efter Dragon Warrior, men Dragon Quest är också korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Dragon Quest i Japan, Dragon Warrior i västvärlden (USA). Så Dragon Quest är mer rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Dragon Quest i Japan, Dragon Warrior i västvärlden (USA). Så Dragon Quest är mer rätt. En smaksak enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/lalala.png Den här är lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 dragon ball lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.