Gäst Cakeguy Skrivet 8 April 2010 Rapport Skrivet 8 April 2010 Den här kommer ni inte ta. Gör ni det så vet jag fan inte vad jag gör. Lagom känt är det i för sig, men det är också ett jävla textäventyr. Så ha det så skoj. Hehehehhe. :evil: Ska det vara en svart ruta med massa text i? Juppz. Citera
ExorZ Skrivet 8 April 2010 Rapport Skrivet 8 April 2010 (redigerat) Den här kommer ni inte ta. Gör ni det så vet jag fan inte vad jag gör. Lagom känt är det i för sig, men det är också ett jävla textäventyr. Så ha det så skoj. Hehehehhe. :evil: Vax-Dungeon. Eller bara Dungeon. Äh, hittade nu att det hette Zork I Zork II Zork II och Zork: The Undiscovered Underground. Antar att Critical hade rätt :| Redigerat 8 April 2010 av ExorZ Citera
Kevve Skrivet 8 April 2010 Rapport Skrivet 8 April 2010 Tror att jag kan posta. (?) Iallafall. Citera
ExorZ Skrivet 8 April 2010 Rapport Skrivet 8 April 2010 Fucking shit att du tog Zork :SInte svårt dock, googla på en del av första text stycket, poff 2 första sidorna med fakta om spelet. Citera
Fruktnystan Skrivet 8 April 2010 Rapport Skrivet 8 April 2010 Jo, men hur kul är det med google? D: Citera
Kevve Skrivet 8 April 2010 Rapport Skrivet 8 April 2010 Det första Dragon Quest möjligtvis? Jo. Det är korrekt. Jag sökte mer efter Dragon Warrior, men Dragon Quest är också korrekt. Citera
Fruktnystan Skrivet 8 April 2010 Rapport Skrivet 8 April 2010 Dragon Quest i Japan, Dragon Warrior i västvärlden (USA). Så Dragon Quest är mer rätt. Citera
Kevve Skrivet 8 April 2010 Rapport Skrivet 8 April 2010 Dragon Quest i Japan, Dragon Warrior i västvärlden (USA). Så Dragon Quest är mer rätt. En smaksak enligt mig. Citera
Hivee Skrivet 8 April 2010 Rapport Skrivet 8 April 2010 http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/lalala.png Den här är lätt Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.