Ruby Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Tjao gubbz, om man installerar ett custom firmware på PSP, kan det skada PSPt på något vis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Det som kan hända om du gör fel är att ditt PSP blir brickat. Det blir låst, går inte att använda. Annars kan du lämna in det hos PSXCARE så flashar dem det åt dig, du kan lämna in det även fast det är brickat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruby Skrivet 17 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 (redigerat) Ahaja, tack :) Är det stor chans att det blir brickat? Jag vet inte om jag vågar göra det själv! Redigerat 17 Januari 2009 av Ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Vet inte. Har inte PSP. Det där är bara vad jag fått fram när jag ställt frågor på olika forum. Ska nämligen köpa ett PSP på måndag och flasha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Ahaja, tack :) Är det stor chans att det blir brickat? Jag vet inte om jag vågar göra det själv! Ja, om du gör det själv så är det mer chans att du brickar det än att du klarar det, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wariorman Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 och på de nyare versionerna av 2000 som min kompis har köpt så har de ändrat modekort så att man inte kan flasha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Ja, jäkla Sony vettu. Men det är bara om du får typ version 3.71 när du köper det.(PSP alltså) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 (redigerat) och på de nyare versionerna av 2000 som min kompis har köpt så har de ändrat modekort så att man inte kan flasha Ja, Sony är riktigt envisa. Hursomhelst har hört att TheCheater har sagt i ett ämne jag startade för längesen då sa han att det var skadligt :huh: Tror att det är det. Redigerat 19 Januari 2009 av 55_66 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 jag har alltid kört med custom firmware på min psp iaf å det funkar fint Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Vet inte. Har inte PSP. Det där är bara vad jag fått fram när jag ställt frågor på olika forum. Ska nämligen köpa ett PSP på måndag och flasha. bara du är medveten om att du inte kan uppgradera till cfw på det nyaste pspt. Bara på på första pspt och psp slim går det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Man kan inte installera CFW på något av de nya PSP som görs (3004 och Slim). De har moderkorten v3 som förhindrar att man kan nedgradera till 1.50 för att sedan installera CFW. Tror det var något sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 (redigerat) Det är bara 3000. 2000 med version 3.71 som inte går!!!! Redigerat 1 Februari 2009 av caru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg