Denisb Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Skrivet 3 Februari 2009 Jo man kan visst flasha/chippa dom nya moderkorten. Jag har det hehe ^^ haha suckers ;) Nä men allvarligt det går men behövs lite bra tänkning ;) Själv har glömt bort, men hittade ett guide på google nånstans och det funka på den nya PSP 3000. PS: Fast att flasha kan bricka din PSP men inte chippa för chippen kan man stänga av lätt ;)
Sidney Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Skrivet 3 Februari 2009 Skulle du kunna länka guiden eller verkligen ta reda på om ditt moderkort är v. 3? För överallt har jag hört att det inte går.
Denisb Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Skrivet 5 Februari 2009 Hmm Ska försöka hitta den och ju det går...
Denisb Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Skrivet 6 Februari 2009 Asså om ni ska hålla på så där f*n så vill jag inte äns hitta åt dom som är sega och säger att det inte går...
Sidney Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Skrivet 6 Februari 2009 (redigerat) Ta t'ex affären Psxcare. De jobbar med att chippa och flasha konsoler och de säger att det inte går att flasha PSP med moderkorten v. 3, Du skulle gärna få säga hur du gjorde. Redigerat 6 Februari 2009 av Sidney
Gäst caru Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Skrivet 6 Februari 2009 Ta t'ex affären Psxcare. De jobbar med att chippa och flasha konsoler och de säger att det inte går att flasha PSP med moderkorten v. 3, Du skulle gärna få säga hur du gjorde. Jepp, man kan gå in på vilken proffs hemsida om modning. Alla säger det samma: V. 3 GÅR INTE ATT FLASHA!
Rekommendera inlägg