zizer Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 undrar bara om man kan fylla vallgraven med vatten igen om man har tagit bort vattnet?? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 det går inte på nintendo 64 så jag tror inte att det går. men varför vill du fylla den igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zizer Skrivet 18 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 jo, jag har lyckats att ta mej nej i "under jorden" med hjälp av trädet, men jag når inte kanonen för de är för lite vatten tror jag iaf! jag vill upp på taket!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Det finns ju ett annat jättejätt sätt att komma upp på taket, skriv om nån vill veta :') Det tar ett tag att klara men jag kan det hur lätt som helst fast jag är trögfattad och dålig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 jo, jag har lyckats att ta mej nej i "under jorden" med hjälp av trädet, men jag når inte kanonen för de är för lite vatten tror jag iaf! jag vill upp på taket!! Starta en ny fil? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariofan96 Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 jo, jag har lyckats att ta mej nej i "under jorden" med hjälp av trädet, men jag når inte kanonen för de är för lite vatten tror jag iaf! jag vill upp på taket!!kanonen låser man upp när man har alla150stjärnor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg