MaryJane Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Jag har alltid funderat över vad för slags humor du har member, men detta bevisade ju det.. Barnslig humor.. Det är ingen barnslig humor. Det är helt fantastisk att han kan göra så. Vadå helt fantastiskt? Tänder du på folk när de skiter på sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Jag har alltid funderat över vad för slags humor du har member, men detta bevisade ju det.. Barnslig humor.. Det är ingen barnslig humor. Det är helt fantastisk att han kan göra så. Vadå helt fantastiskt? Tänder du på folk när de skiter på sig? Man vet aldrig, Fråga han. Har ju sagt i Vuxenforumet att han vill se 2girls1cup Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Blää tänk hur hans kalsonger ser ut :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Jag har alltid funderat över vad för slags humor du har member, men detta bevisade ju det.. Barnslig humor.. Det är ingen barnslig humor. Det är helt fantastisk att han kan göra så. Vadå helt fantastiskt? Tänder du på folk när de skiter på sig? Håller med:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Kolla på denna. Han prutar ihjäl sig, ni kommer skratta tills ni dör, jag lovar er direkt! Enjoy it! Asså t.o.m när du postar en sån här sak är du 'serriös'? Hur tråkig får man vara? - Ont: Suxxxxass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.