Gäst Justfiwi Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Lägger till två meningar till systemkraven: För den alternativa installations CDn behöver du endast 64 MB RAM vid installationen. När installerat kan Xubuntu köras med 192 MB RAM, men det är starkt rekommenderat att ha minst 256 MB RAM. Okej, och hörde om något skrivbordsalternativ. Hmm... inte Gnome eller KDU, utan vafan hette det*tittar upp det* XFCE! AHA! XFCE! Hört att det typ inte tar något alls i jämförelse med Gnome eller KDU Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 fy f*n för linux... Anmäld... Men Xubuntu verkar bra tycker jag det är bara krångel med linux. när jag hade installerat skiten så va det ngt med mitt grafik-kort och jag sökte hjälp på ett linux forum men f*n det hjälpte inte, så jag gick tillbaka till xP ;) Ubuntu fungerar jättebra. Min serverdator använder Ubuntu Server och har 2 skrivare inkopplade som den delar på nätverket. Visst, det kan vara svårt med drivrutiner då Minolta inte är som HP (som låter drivisarna vara open source). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.