Gäst aJwant2bme Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Jag har en stationär dator här hemma, men det går inte att logga in på användaren. Lösenordet är helt korrekt, men jag kommer bara inte vidare. Jag har försökt genom att gå in på BIOS och kollat, med funktionen är blockerad, och jag har även försökt med cmd, men det funkar inte. Det jag undrar är om man skulle kunna koppla ur hårddisken och ställa in den på Slave, och sedan koppla in en annan som Master och kunna få sakerna från den gamla, eller går det inte då jag har ett lösenord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Får du felmeddelande om felaktigt lösenord eller fryser den bara ihop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Testa gå in på safe mode? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.