Hoppa till innehåll

Barack Obama, Ny President


Gäst Member

Rekommendera inlägg

Gäst hejhejhej

lol obama är en förklädd osama x) nej men det blir väll prima med en ny president, georg i busken var ju inte så rockig så han har inte så svårt att vara bättre än honom :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Barack Obama är alltså ny president av Amerika. Detta tycker jag är väldigt bra, att första svarta president inlett som president i USA, och blivit president. Detta kommer såklart skrivas in i USA's Historia, och det kan jag verkligen tro.

 

Barack Obama höll ett tal från klockan 18:00 - 18:35 i alltså trettio fem minuter, och jag kan verkligen säga att jag blev rörd när jag hörde talet. Han pratade rent och ett sant tal också.

 

Jag tror nog att Barack Obama kommer klara av att ge alla fattiga länder mat och rent vatten, och mycket mer.

 

Finanskrisen är dock väldigt svår att föra bort. Det skulle krävas väldigt mycket arbete, och det är nästan omöjligt att beskriva med ord hur mycket arbete det skulle krävas.

 

Obama är en bra talesman och en väldigt smart man, så jag tror denna president kommer hjälpa USA och de andra länderna i världen väldigt mycket. Krig kommer minskas och det kommer helt enkelt bli bättre situation i världen.

 

Vad tycker ni om att Barack Obama är ny president? Berätta varför ni gillar honom, och varför ni tror han kommer hjälpa USA?

Han är okej, bättre än Bush men ändå inte bra.

 

Vad vet du om det? Han har ju precis tillträtt.

 

Menade som person.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...