dannoeh Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 hur använder man blacksmithing asså fattar inte hur man gör armour. Och snälla skriv inte att jag ska söka på massa saker och kolla igenom hela j***a forumet för jag pallar inte. Tacksam för svar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 OMG; FAILZ0R OMG! Tryck upp ditt prof. Skaffa matsen och tryck på "create" Eller hur menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 20 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 hur gör man copper ore till copper bar och vart får man blacksmithing hammer och anvil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Du köper från olika vendors eller ah. Du gör copper bar genom att smelta. Och SNÄLLA(!!!) googla innan du frågar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 20 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 och hur smeltar man -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Steg 1:http://tinyurl.com/8mzbaj Steg 2:http://answers.yahoo.com/question/index?qi...30081128AA44rZ3 Tog mig exakt 7 sekunder att få fram. Tänk innan du frågar, om du inte kommer på det: GOOGLA. Fortfarande problem? Först då frågar du här på forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Seriöst, hur j*vla nab för man vara? Du måste ha mining, sedan klickar du upp det. Skaffar oren och trycker på "Smelt" eller nått, du måste vara nära en forge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Powwa , Hur f*n skulle han veta det ? Folk tänkter inte på att googla om man inte vet något i första hand. Låter som han är en ny spelare på WoW , inte lätt att kunna alla saker då. Du borde vara snällare mot nya spelare. Kommer du kanske ihåg när du började spela WoW och inte visste ett skit , då tror jag inte att du googla ett skit på vad du inte visste <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 21 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Har spelat i tre dagar -_-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Powwa , Hur f*n skulle han veta det ? Folk tänkter inte på att googla om man inte vet något i första hand. Låter som han är en ny spelare på WoW , inte lätt att kunna alla saker då. Du borde vara snällare mot nya spelare. Kommer du kanske ihåg när du började spela WoW och inte visste ett skit , då tror jag inte att du googla ett skit på vad du inte visste <_< Idd MolleMan ^^ Du måste skaffa mining för att kunna smälta ores till bars, du lär dig Mining nästan alltid nära en blacksmithing trainer så det är nog inte så svårt att hitta han, annars kan du ju alltid fråga en vakt. Du köper mining pick och blacksmith hammer i samma vendor, dem brukar heta "blacksmith supplies" eller så kan du köpa det från General Supplies eller Trade Gods, lär mig aldrig vilken det är ^^ I alla fall, för att få ores så måste du hacka dem i veins. När du lär dig mining så lär du dig abilityn "Track Veins" också så det är bara att använda den och sen springa runt och leta lite. Du kan också sälja ores för bra mycket på Action House om du behöver pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Seriöst, hur j*vla nab för man vara? Du måste ha mining, sedan klickar du upp det. Skaffar oren och trycker på "Smelt" eller nått, du måste vara nära en forge. käften Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Seriöst, hur j*vla nab för man vara? Du måste ha mining, sedan klickar du upp det. Skaffar oren och trycker på "Smelt" eller nått, du måste vara nära en forge. käften nej du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg